کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317872 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نتایج تست باتری Apple iphone 6 plus

اپل با معرفی اسمار فون غول پیکر خود (iphone 6 plus) پا به دنیای فبلت ها گذاشت.دنیایی که رقبایه سر سخت زیادی در آن وجود دارد و برایه موفقیت باید هر چه در توان دارد رو کند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا ببینیم ایا iphone 6 plus می تواند رقبایی قدر چون Samsung Galaxy Note 4 یا Sony Xperia Z3 را در تست عمر باتری شکست دهد یا به سرعت به خواب خوش فرو میرود؟
اگه در شبکه ۳G به مکالمه بپردازید به سادگی می توانید شاهد عمر ۲۴ ساعته باتری باشید،این رقم کمی از نتیجه بدست اماده از Sony Xperia Z3 بهتر است اما با قبلت باز نشسته شده سامسونگ ۶ ساعت اختلاف دار!!!!!

gsmarena_001

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ نگاهی به صدر جدول میاندازیم تا شاهد حکمران باشیم،Lumia 1520 سرسختانه در بالایه لیست جا خشک کرده و با اختلاف حدودا ۱۱ ساعته با iphone 6 plus حکمرانی میکند.

Talk Timeوبگردی با صفحه نمایش بزرگ آیفون بسیار دلنشین است ، این دلنشینی زمانی به شما مزه میدهد که باتری گوشی شما زیاد شاهد نواسانات رو به پایین نباشد!
حال که اپل صفحه نمایش بزرگ تری بکار گرفته باید دقت زیادی در کنترل مصرف باتری داشته باشد تا کاربران خود را ناامید نکند و حسی خوبی را به شما القا کند
با آیفون ۶ پلاس میتوانید ۹ ساعت به مرورگری در اینترنت بپردازید.این رقم در مقایسه با پرچم دار ۲۰۱۴ htc یک دقیقه کمتر و پرچمدار فبلت سامسونگ در سال ۲۰۱۳ یک دقیقه بیشتر است و در تست مروگری اینترنت از برادر آیفون ۶ خود بهتر است.

web browsingتماشا کردن کردن ویدئو در صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آیفون ۶ پلاس بسیار هیجان انگیز است ، مخضوصا که شاهد چگالی ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ هستیم.
آیفون میتواند ۱۱ ساعت برایه شما ویدئو پخش کند، این رقم از نوت ۳ حدودا ۲ ساعت کمتر و از آیفون ۶ دو ساعت بیشتر است!

video playback

آیفون ۶ پلاس عالی عمل کرد ، خلاصه و مقایسه نتایج را با آیفون ۶ را در زیر مشاهده میکنید :
آیفون ۶ پلاس : تست مکالمه  : ۲۳:۴۹
تست مرورگری اینترنت : ۹:۰۵
تست پخش ویدئو : ۱۱:۱۵
مجموع : ۷۹ ساعت

آیفون ۶:
تست مکالمه  : ۸:۱۱
تست مرورگری اینترنت : ۱۰:۲۹
تست پخش ویدئو : ۹:۲۴
مجموع : ۵۵ ساعت

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22999 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/07/14 تعداد مشاهده: 2023
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر